HTML

"...szűk ösvényén."

Sajátélményű beszámolók, reflexiók.

Friss topikok

  • macskarizsa: like-like-like! :D (2012.10.01. 23:17) Életmód
  • sprophet: -:))Van még tinta a tollamban. Próbálok ellenállni a kísértésnek, hogy újra mindent végigolvassak ... (2012.08.22. 16:14) Budapesti csendséta
  • sprophet: Kedves Macskarizsa, most már megértem mennyire igazak a fenti sorok, és köszi, hogy tolmácsoltad s... (2010.08.08. 12:15) Útnak indítom a blogot

Linkblog

Megbocsátás

2012.08.29. 10:41 sprophet

 Napokig halasztgattam, toltam egyik napról a másikra, végül tegnap este lezártam azt a bizonyos fejezetet az életemben. Munka után felsétáltam a Gellért-hegyre, a Filozófiai kertbe, és megbocsátottam mindenért a szerbeknek az ellenem és a családom ellen elkövetett vétkekért, minden időben, majd magam is bocsánatot kértem a saját gyűlöletből fakadó érzéseimért és gondolataimért, ami ifjúkoromban és kamaszkoromban oly meghatározó volt számomra. Leírtam mindent egy papírcetlire, és végül elégettem, eltemettem gyűlöletemet egy fa alá. Először nem történt semmi különös, nem dördült meg az ég, nem éreztem hatalmas felszabadulást sem, mégis ahogy ballagtam lefelé a hegyről, mintha egy tiszta vizű tavat éreztem volna magamban, és amikor leértem a városba, sokkal tisztábbnak, és szebbnek láttam a várost az alkonyi fényben, a saját gyűlöletem nélkül. Hittem abban, hogy ilyen aprócska tettel is egészségesebbé tudom tenni környezetemet, a várost, ahol élek.

Szólj hozzá!

Címkék: elvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://elizeus.blog.hu/api/trackback/id/tr194739094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása