HTML

"...szűk ösvényén."

Sajátélményű beszámolók, reflexiók.

Friss topikok

  • macskarizsa: like-like-like! :D (2012.10.01. 23:17) Életmód
  • sprophet: -:))Van még tinta a tollamban. Próbálok ellenállni a kísértésnek, hogy újra mindent végigolvassak ... (2012.08.22. 16:14) Budapesti csendséta
  • sprophet: Kedves Macskarizsa, most már megértem mennyire igazak a fenti sorok, és köszi, hogy tolmácsoltad s... (2010.08.08. 12:15) Útnak indítom a blogot

Linkblog

Az első lépések

2010.08.25. 13:02 sprophet

  Végre valami elindult. Pont azon gondolkodtam a napokban, hogy mit tehetnék magamért, mivel tudnék hozzájárulni ahhoz, hogy Isten könnyebben segíthessen. Ötletekért imádkoztam, mert már nagyon mozog bennem a tettvágy, hogy én is tegyek valamit önmagamért. Aztán tegnap este jött egy e-mail, az egyik munkaközvetítő portálról, hogy 180 napja nem léptem be, és törölni fognak a rendszerből. Azonnal beléptem felfrissítettem az adataimat és az önéletrajzomat, és egyben aktiváltam is (mert ezt eddig elmulasztottam), ma pedig egyik kedves barátom tanácsára bevittem az önéletrajzomat egy alkatrészgyártó céghez, és napomat megkoronázandó, még egy lottószelvényt is vettem.-)) Tudom, kis lépés az emberiségnek, ám számomra mégis hatalmas ugrás, mert végre kimozdultam a tehetetlenség állapotából.

Szólj hozzá!

Címkék: aktuális

A bejegyzés trackback címe:

https://elizeus.blog.hu/api/trackback/id/tr662246634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása