HTML

"...szűk ösvényén."

Sajátélményű beszámolók, reflexiók.

Friss topikok

  • macskarizsa: like-like-like! :D (2012.10.01. 23:17) Életmód
  • sprophet: -:))Van még tinta a tollamban. Próbálok ellenállni a kísértésnek, hogy újra mindent végigolvassak ... (2012.08.22. 16:14) Budapesti csendséta
  • sprophet: Kedves Macskarizsa, most már megértem mennyire igazak a fenti sorok, és köszi, hogy tolmácsoltad s... (2010.08.08. 12:15) Útnak indítom a blogot

Linkblog

Egy apró elhatározás kezdete

2010.08.17. 18:21 sprophet

 

 Néhány nappal ezelőtt a fájlokat rendezgettem a számítógépemen, és most végre egybe tudom gyűjteni az írásaimat, amelyek eddig különböző gépeken és webtárhelyeken kallódtak. Egy név nélküli word fájlt megnyitva, egy régebbi írásomra bukkantam, amelyben leírtam azt az időszakot, mikor eldöntöttem, hogy végigmegyek a caminón. Most, amikor Szabolcs húga is útra készül, hogy Szeptemberben végigjárja a „francia utat”, én is elhatároztam, hogy felidézem emlékeimet, és írni fogok a zarándoklatról. Mostanában az írás az egyetlen, ami megnyugtat, és némi örömöt okoz számomra, mivel a háttérből még néha erőteljesen rámvigyorog a nagy „semmi”, és a mögötte lévő ürességgel egyedül nem tudok szembeszállni. (Isten! Jelet adtál nekem, hogy van választásom!) Talán nem is kell. Bízom benne, amikor újra előszedem a régi emlékeimet, lesz közte majd olyan is, ami örömet okoz, és értelemmel tölti meg a mindennapjaimat, s talán még új utat is találhatok magamnak általuk.

Szólj hozzá!

Címkék: aktuális

A bejegyzés trackback címe:

https://elizeus.blog.hu/api/trackback/id/tr902228556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása